Skolens historie​

Karlslunde Dagskole blev etableret i 2002 af Anette Jeppesen i samarbejde med Pia Lundsteen og Michael Madsen. Til at begynde med var der to lærere og tre elever, som blev overført fra et andet behandlingstilbud, der lå betydeligt langt væk fra deres bopæl i Albertslund. Pia og Michael havde erfaring med området for børn med særlige behov, og de så et behov for et dagbehandlingstilbud, som var væsentligt stærkere behandlingsmæssigt end de kommunale. Fra starten blev det enkelte barn sat i centrum med et særligt fokus på individets trivsel og den faglige-, sociale- og personlige udvikling, og det er også kendetegnet ved Karlslunde Dagskole i dag.

Karlslunde Dagskole har i løbet af årene haft et stigende elevtal, der betyder, at vi nu har tre afdelinger fordelt på tre matrikler i Greve og Køge kommune. Seneste har vi i februar 2020 åbnet afdelingen ”Østerled”, der er beliggende i Køge Kommune.​

Indskrivning på skolen

Er du sagsbehandler og ønsker at indskrive et barn på skolen, så er du velkommen til at kontakte os. Forældre kan ikke indskrive deres børn, men er altid velkomne til at kontakte os for at høre mere om dagbehandlingstilbuddet.

Find vej til vores afdelinger​

Hulbækgaard​

Gammeltoftegaard

Østerled